• Bleskové dodání
  • Rozšířená záruka až na 4 roky
  • Kompletní služby repase a výměny

+420 770 190 500

(8:00 - 16:00 hod)

KATEGORIE

Proces repase řízení.

Repase řízení je jednoduchý proces na který každá společnost kouká odlišně. My jsme se rozhodli jít tou nejsložitější formou a to důkladnou kompletní repasí bez kompromisů. Všechny díly podléhající opotřebení vyměňujeme a zbylé díly jako je například hřeben a tělo řízení čistíme, brousíme a hloubkově kontrolujeme zda nevykazují známky opotřebení. Případně je také měníme.

 

Informativní grafika celého procesu.

Krok 1) Příjem a evidence.

I přes důkladnou specifikaci zákazníka je nutné ověřit a prozkoumat řízení. Vlivem různých chyb přijímáme špatně označená řízení. Průběh repase musí být šitý na míru danému řízení. Řízení zaevidujeme a naplánujeme proces celé repase. 

Krok 2) Kompletní rozebrání řízení.

Všechno musí ven. Řízení se kompletně rozebere a to do posledního šroubku. Při detailním ohledání mohou býti zřejmé vady, které mohou změnit proces celé repase řízení.

Krok 3) Čistění a mytí.

Všechny komponenty řízení jsou důkladně chemicky vyčištěny. Čistota je základ pro začátek kvalitní práce. Důkladné čištění se týká zejména těla řízení, hřebenu atd...

Krok 4) Strojní opracování těla.

Dokonale vyčištěné tělo je zkontrolováno zda na pohled nevykazuje destruktivní vady jako jsou praskliny, zlomy, chybějící části atd. Mechanicky poškozené tělo (obal řízení) musí být nahrazen novým. V některém případě (atypická řízení, starší ročníky výroby) nejsou těla řízení dostupná. V případě potřeby jsou otvory pro simerinky a kluzná ložiska strojně opracovány na potřebný rozměr.

Krok 5) Strojní leštění hřebenu.

Dokonale chemicky vyčištěný hřeben je kontrolován na rovnost. Prohnutý hřeben se rovná. Hřeben na hrotové brusce projde procesem leštění. Všechny třecí plochy musí být dokonale opracované, jedině tak je zajištěna budoucí dokonalá těsnost řízení. V případě zjištění trhlin nebo vrypů v hřebenu je nutné použít nový hřeben..

Krok 6) Výměna a výroba pouzder.

Díly podléhající opotřebení (simerinky, kluzná ložiska a pouzdra) musí být bezpodmínečně vyměněny. Provedení jen částečné repase nikdy nezaručí kvalitní produkt. Díky opotřebení komponent je nutné pouzdra skutečně vyrobit na míru. Pouhá výměna za nové náhradní díly není ideální právě díky leštění a opracování.

Krok 7) Pískování a lakování.

Řízení je jako nové jen tak nevypadá. Tělo řízení opískujeme a připravíme na lak. Následně tělo nalakujeme, aby byl výsledný efekt opravdu maximální.

Krok 8) Kompletace.

Řízení zkompletujeme a připravíme na zkoušky kvality.

 

Krok 9. Zkoušky a testování

Fáze nekompromisního testování kvality. Řízení na konci procesu repase testujeme na zkušební stolici, která simuluje podmínky v provozu. Všechna repasovaná řízení jsou podrobena těmto nekompromisním testům. Řízení, které neprojde tímto nekompromisním testem se nedostane k expedici.. Díky tomu jsme schopni nabídnout až 4 letou záruku a garantovat nejvyšší kvalitu řízení blížící se novému dílu.

 

Řízení s garancí kvality

Mytí řízení

 Testování řízení

Komponenty řízení

 Frézování řízení